کینگز

کینگز

کینگز

کینگز

یک موتور سیکلت


او گفت: "من به شما هشدار می دهم، من به شما هشدار می دهم، پسر - هر کار خنده دار، هر چیزی در همه - و شما در آن کابینت از در حال حاضر تا کریسمس. "

هری، "صادقانه می گوید:" من هیچ کاری نمی کنم "

اما عمو ونون او را باور نکرد. هیچکس تا به حال ندیده

مشکل این بود، چیزهای عجیب و غریب هری پنداشتند و این فقط خوب نبود که Dursleys آنها را تحقق نیافت.

یک بار، عمه پتونیا، خسته از هری بازگشت از آرایشگران، او در تمام نشده است، یک قیچی جفت و مو خود را برش برای مخفی کردن اسکار وحشتناک بود. "دادلی خود را در هری، که روز بعد یک مدرسه شبانه تصور بی خوابی به سر برد، جایی که او در آنچه در حال حاضر برای لباس های شل و عینک ضبط خندید احمقانه خندید. عمه پتونیا آن را خرد کرده بود. او در این مدت یک هفته در صندوق اش به او داده شده بود، هرچند تلاش کرد توضیح دهد که نمی تواند توضیح دهید که چگونه آن را به سرعت رشد کرده است.

زمان دیگر، عمه پتونیا سعی داشت او را به یک ژاکت داستانی شلاق زده از دادی (قهوه ای با توپ پرتقال نارنجی) تحویل دهد. سخت تر او سعی کرد آن را روی سرش بکشد، اما آن را نداشت. عمه پتونیا تصمیم گرفته است که در شستشو کاهش یابد و هری مجازات نشود.

از سوی دیگر، او برای اینکه در سقف مدرسه یافت، دچار مشکل شدید شد. باند دانلی او را به طور معمول تحت تعقیب قرار داده بود، در حالی که به هرج و مرج هری به عنوان کسی که در آنجا بود، در دودمان نشسته بود. Dursleys تا به حال هری در حال بالا رفتن از ساختمان های مدرسه بود. اما همه چیزهایی که او انجام داده است این است که از طریق سطل های زباله بزرگ خارج از درب آشپزخانه پرش کنید. هری فرض کرد که باد باید او را در اوج پریدن گرفتار کند.

اما امروز هیچ چیز اشتباه رفت. اتاق نشیمن کلمهای خانم Figg. این مدرسه، کمد و یا اتاق نشیمن کرم خانم فگگ نیست.

در حالی که او سوار کرد، عمو ونونن به عمه پتونیا شکایت کرد. هری، بانک و هری فقط چند مورد از موضوعات مورد علاقه اش بود. صبح امروز موتور سیکلت بود.

او گفت: "در حال چرخش در کنار جادوگران، hoodlums جوان،" به عنوان یک موتور سیکلت آنها را غرق کرد.

هری، به طور ناگهانی به یاد می آورد، "من رویای یک موتورسیکلت داشتم." "پرواز کرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.